sobota, 22 czerwca 2013

Cześć wam :)
Po bardzo długich przemyśleniach (jeśli jeszcze można to tak nazwać) zdecydowałam się poświęcić (jak na razie) pisaniu o mojej nowej pasji - gotowaniu; a co się z tym niestety wiąże - sprzątaniem w kuchni.
Od kiedy zaczęłam przywiązywać wagę do tego, co wkładam do ust moje życie kulinarne nabrało kolorów. Nie ograniczałam się do wiedzy o gotowaniu, staram się dużo próbować. Nauczyłam się wykorzystywać to, co już "niepotrzebne" w lodówce, mądrze kupować i zabezpieczać się na chwile słabości :) O tym wam będę tu pisać. Polecę wam przepisy i blogi, które mnie inspirują do działania.
A więc od następnego postu zacznę dzielić się z wami moimi doświadczeniami i pomysłami. Mogę tylko pożyczyć wam miłego czytania ;)
Pozdrawiam.
Shadow~

Obraz z grafiki google.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz